ادامه فعالیت در صنعت استخراج ارز دیجیتال به دلیل افزایش قابل توجه میزان سختی شبکه، اصلا به سادگی گذشته نیست! استخر استخراج با ایجاد زیرساخت نرم افزاری به مشارکت تعاملی ماینرها و حفظ سودآوری سرمایه‌گذاران کمک می‌کند. اما استخر استخراج ارز دیجیتال چیست؟ در ادامه با ویراماینر همراه باشید.

استخر استخراج چیست؟

با افزایش روز افزون ماینرها و استفاده از GPU برای استخراج ارز دیجیتال در سال‌های اخیر، سختی شبکه بیت کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. در نتیجه این اتفاقات شانس ماینرهای انفرادی برای استخراج بیت کوین کاهش یافت. ایده استخر استخراج (Mining Pool) برای رفع این مشکل و بالا بردن شانس استخراج، شکل گرفت.

نحوه کار استخر استخراج در فرآیند استخراج ارز دیجیتال بدین گونه است که توان پردازشی ماینرها به صورت مجازی و خودکار توسط استخر تجمیع می‌شود و ماینرها در اقصی نقاط دنیا، به صورت مجازی در کنار هم عملیات محاسبات یک بلاک را انجام می‌دهند. در نتیجه استخراج موفق، پاداش دریافتی با توجه به فاکتورهایی مانند میزان هش ریت دستگاه ماینر بین تمام ماینرهای فعال شبکه تقسیم می‌شود.

مزیت استفاده از استخر استخراج

شاید همچنان این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که مزیت استفاده از استخر استخراج چیست؟ هر یک از استخرهای استخراج ساختار انحصاری مورد نظر خود را دارند؛ اما برخی ویژگی‌های مشترک بین آن‌ها عبارتند از:

۱. تسریع و تسهیل استخراج هر بلاک ؛ در نتیجه افزایش میزان پاداش و درآمد

۲. جلوگیری از استخراج بلاک معیوب یا پوچ

۳. تسریع انجام تراکنش‌های اعضای استخر استخراج

۴. پرداخت کارمزد تراکنش‌ها به اعضای استخر استخراج

۵. تضمین درآمد ماینرهای متصل به استخر استخراج

در این میان مزارع استخراج ارز دیجیتال کلیه توان پردازش خود را در اختیار استخرها قرار می‌دهند و چاره‌ای جز اعتماد کامل به آن‌‌ها ندارند.

معرفی استخر استخراج ایرانی ویراپول

مجموعه ما با راه‌اندازی استخر استخراج ایرانی ویراپول، هش ریت ماینرهای ایرانی و منطقه را جذب کردیم تا با بهره‌گیری از قدرت پردازش ماینرهای سرمایه‌گذاران، خدماتی بهتر با هزینه به مراتب پایین‌تر از استخرهای بزرگ خارجی به ماینرها ارائه دهیم.

استخر استخراج

به بیان دیگر هدف اصلی استخر ایرانی ویراپول، تجمیع هش ریت فعال داخل کشور و کاهش چالش‌های سرمایه‌گذاران فعال ایرانی در صنعت استخراج است. استخر ویراپول با فعالیت کاملا مستقل، خدمات امنیتی قابل قبولی در اختیار استخراج کنندگان قرار می‌دهد.

مزایای استخر ویراپول

  • کارمزد کمتر در مقایسه با سایر استخرها
  • نمایش میزان درآمد لحظه‌ای و برداشت آسان
  • مشاهده میزان هش ریت لحظه‌ای و میانگین
  • نمایش لحظه‌ای دستگاه‌های فعال و غیرفعال

دسترسی راحت، امنیت و کارمزد پایین را با استخر استخراج ایرانی ویراپول تجربه کنید.

بالا