مجموعه ما خدمات متعدد و تخصصی قابل قبولی به سرمایه‌گذاران فعال در صنعت ماینینگ ارائه می‌دهد؛ برای بررسی جزئیات مربوط به هر بخش در ادامه با ویراماینر همراه باشید.

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ مشاوره راه‌ اندازی

با توجه به نوپایی صنعت و تجارت استخراج ارز دیجیتال، باورهای نادرست زیادی پیرامون آن شکل گرفته است. بسیاری از کاربران اطلاعات دقیق و درستی از صنعت استخراج رمز ارز ندارند. مجموعه ویراماینر به همین منظور یک جلسه مشاوره طراحی و راه اندازی فارم برای علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه در نظر گرفته است.

طراحی و راه اندازی فارم ؛ مشاوره راه اندازی

کارشناسان ما در این جلسه شما را با ابعاد مختلف صنعت ماینینگ رمز ارز آشنا می‌کنند. هزینه‌ طراحی و راه‌ اندازی فارم، روند اخذ مجوزهای قانونی، روش‌های سودآوری بیشتر و سایر مسائل مربوط به استخراج بیت کوین از سرفصل‌های مورد بحث در جلسه مشاوره ویراماینر هستند.

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ تامین تجهیزات

یکی از اصول اولیه طراحی و راه‌ اندازی فارم، تامین تجهیزات است. فارم‌‌ استخراج ارز دیجیتال خود را در کنار تیم متخصص ویراماینر با تجهیزات باکیفیت و کم‌ترین هزینه راه‌ اندازی کنید. کارشناسان ما شما را در مسیر انتخاب، خرید دستگاه‌های ماینر و سایر تجهیزات مورد نیاز برای راه‌ اندازی مزرعه استخراج راهنمایی می‌کنند.

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ خرید ماینر و تامین تجهیزات

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ پیاده‌سازی و بهره‌برداری

ایجاد زیرساخت و بنیاد باکیفیت در مزرعه استخراج رمز ارز قطعا نتایج بهتر و سودآوری بیشتری را برای شما به همراه دارد. با توجه به همین موضوع، رویکرد مجموعه ویراماینر استفاده از معتبرترین و استانداردترین متریال‌ هنگام تاسیس فارم است. طراحی و اجرای زیرساخت‌های نام برده عبارتند از:

  1. زیرساخت‌های ابنیه
  2. زیرساخت‌های الکتریکی
  3. زیرساخت‌های ثابت و متحرک ماینینگ

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ پیاده‌سازی و بهره‌برداری

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ تولید باکس‌های ماینینگ

با فراگیری صنعت ماینینگ، بسیاری از نیروگاه‌ها و تولیدکنندگان برق با فارم‌ها قرارداد می‌بندند. عوامل دیگری مانند فضای رقابتی و فصلی بودن نرخ‌ها موجب شده سرمایه‌گذاران به دنبال استفاده از زیرساخت‌های قابل حمل باشند. در واقع به‌کارگیری زیرساخت قابل حمل، بهینه‌ترین روش برای جابه‌جایی تجهیزات است.

طراحی و راه‌اندازی فارم ؛ ویراباکس

بسیاری از استخراج‌کنندگان ایرانی هم استفاده از باکس‌های ماینینگ را ترجیح می‌دهند. کارشناسان باتجربه ویراماینر، باکس‌ها و کانتینرهای ماینینگ را با نام ویراباکس طراحی و تولید می‌کنند. این محصول باکیفیت و هوشمند مزایای گسترده‌ای مانند حمل آسان، سیستم تهویه قوی، انطباق پذیری، بهینه‌سازی هزینه‌ها، نصب و راه‌ اندازی آسان را به شما ارائه می‌دهد.

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ اتوماسیون و نگهداری فارم

اگر با ساختار کلی صنعت ماینینگ آشنایی داشته باشید، می‌دانید که طراحی و راه‌ اندازی فارم مجهز و باکیفیت، تنها فاکتور لازم برای رسیدن به سودآوری از استخراج رمز ارز نیست. سودآوری مطلوب تنها در صورت مانیتور و پشتیبانی 24 ساعته ماینرهای موجود در فارم امکان‌پذیر خواهد بود. مجموعه ویراماینر با طراحی نرم‌افزار اختصاصی مانیتورینگ و استفاده از نیروهای انسانی متخصص، خدمات قابل قبولی را در این زمینه به شما کاربران عزیز ارائه می‌دهد.

طراحی و راه‌ اندازی فارم ؛ اتوماسیون و نگهداری فارم

مشاهده و بررسی شبانه روزی و آنلاین فارم‌ها، دارایی‌ها و میزان هش ریت به کمک این زیرساخت برای سرمایه‌گذاران امکان‌‌پذیر شده است. نرم‌افزار اختصاصی ویراماینر مواردی مانند داغ شدن ماینر، قطعی اتصال، توقف کار دستگاه یا افت ناگهانی هش ریت را از روش‌های مختلف به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. مزایای اصلی استفاده از نرم‌افزار مانیتورینگ فارم، افزایش میزان بازدهی نیروهای پشتیبان و جلوگیری از ایجاد وقفه در فرآیند استخراج ارز دیجیتال است.

بالا